22 Nisan 2012 Pazar

Dost Kaleminden Dökülenler :)

Bugün kara bulutlarımı güneşli bir güne çeviren dostum için yazacağım. 

Tesadüfler üzerine kurulmuş bir arkadaşlık bizimki. 
Tatlı tesadüfler.
Malum sitede arkadaş olarak eklememden sonra durakta karşılaşmamız ve arkasından gelen hayat dolu bir dost. 
O gün orada olmamın bir anlamı vardı.
 Bir dost kazanmak için oradaydım. 
Ve o dost benim hayatımdaki en değerli erkekler arasında yerini sıkıca korumak için bekliyordu. 
Kimseye kaptırmamak üzere. 

Ve sonraları;
Onun yanındayken çoğu zaman hayata dair kötü şeyleri bir kenara bıraktım.
Ve ikimizde anın tadını çıkarmayı becerdik. 
Birbirimize çok benzediğimiz için aynı şeyleri yaşadık çoğu zaman. 
Gene hep yan yana kaldık. 

O kadar kişinin arasından sıyrılıp kalbime oturuverdi bu güzel dost.
Ona sadece kalbim yakışırdı. 
Kalbimden başka yerde olmak ona hakaret olurdu. 

 Ve bugün;

Sinir krizimi dindirip, yüzüme tebessüm doldurup evime gönderdi güzel dostum. 
Saatlerce fotoğraf çekindik. 
Hayatımda çok eğlendiğim günlerden biriydi. 
Yaşamanın değerini anladığım günlerden biriydi. 
Onun gibi dostum olduğu için gurur duyduğum günlerden biriydi. 
Her şeye rağmen gene mutlu olabildiğimiz günlerden biriydi. 

Sen benim bitanemsin O.A.A. 
Seni çoooo..ook seviyorum.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder