18 Şubat 2012 Cumartesi

Henüz Keşfedilmeyen.


Sadece arkadaş kalmak en mantıklı olandı.
Başlamadan bitmeside en acı olanı.
Bakmamalıydım sana öyle.
Artık sende bakma lütfen bana böyle.

Zamanımız azdı ve yorgundum ben.
Kalpleri buz tutmuş insanlar vardı geldiğim o soğuk şehirde.
Gülüşün ısıttı çözdü eritti beni.Aşkla kuruttum saçlarımı.

Kapat lütfen kapıları.
Dokunma bana.
Sadece anlat.
Geçmişinde toz tutmuş tüm anılarını.
Bir bir çıkar o saklandıkları yerden.
Gülelim.
Gülüşün beni titretmesin..

Açma perdeleri.
Odamız hep karanlık kalsın.
Ufak bir ışık sızarsa gözlerini görebilirim.
Görmemeliyim...
Sadece rüyalarımı süsle. Rüyalarda yaşayalım.
Sen uyu. ben uyanıp seni izliyim.

Umut fakirin ekmeğidir derler ya sevdiceğim.
Belki de birgün farkedip,
Gülüşümün en lezziz yemeğin damağında bıraktığı tadı.
Ya da küçük bir çocuğun gözlerindeki o masumiyeti.
Gelirsin birgün belki.
Yürürüz çiçek kokan yollarda.
Çiçekler senin gibi kokar.
Ben sarhoş olurum.
Sen uyanırsın.
Krizantem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder