6 Şubat 2012 Pazartesi

Bir Odun Sevdim

Kırılan bir kadın kalbi ne kadar sürede iyileşir?

     İnancını yitirmiş bir rahibe gibi ne yapacağımı bilmiyorum. Neye inanacağımı, neyin doğru olacağını, hangi adımın beni doğruya götüreceğini. Binlerce soruyla gene uyandım bugün. Bir kahve ve sigara ile güne başladım. Hep düşündüm. Kendimi. Seni. Kalbimi incittiğin zamanları. Gerçekten de çok zaman alıyormuş. Tekrar toparlamak ve birine tekrar kalbini sunmak.
Başarmak..
   Başarmak oldukça zor. Çünkü biz kadınlar çoğu zaman başardığımızı ,artık hazır olduğumuzu düşünürüz. Hatta yeni bir ilişkiye bile başlarız. Ama en fazla 1 ay tekrar başa dönmemiz için yeterli bir süre zarfıdır. Artık ona katlanamayız sevmediğimiz için görüşmek istemeyiz. Umursamayız kısaca. Ve doğanın kanunu olan kaçan kovalanır durumu belirir ve bizim umursamadığımız o sevgili bize tapar. Bir sever ki biz bile neden bu kadar çok sevdiğine şaşarırız. Günlerimizin 16 saatini ayrılmayı düşünürek geçiririz. Kalan 8 saatte ise uykuda oluruz. Biz böyle sürüklenir yitip gideriz. Günden güne daha kötü oluruz. En başında bizim kalbimizi kıran odunun aylar sonra hatırlayıp mesaj atmasıyla çökeriz. Artık bizim için nefes almak zordur. Zaten sevmediğimiz bir adamla beraberiz. Ondan bir gazla ayrılırız. Odun kişi bizi gene umursamaz. Ve biz yalnız kalırız. Öyle bir yalnız kalırız ki geri dönüşümüzde hayatın karşımıza çıkardığı herkesi ezip geçicek bir güce sahip oluruz. Öyle görünmek isteriz aslında öyle olduğumuzdan değil yani bu durum.Kadınlar her zaman kırılgandır. Bazıları  ise çaktırmaz hepsi bu.
Başarmak çok önemli işte.
Nelere sebep olduğu ortada.
En azından benim hayatımda..

                                                                                                                           Krizantem.

2 yorum:

  1. Ağacı bu kadar sevmesek hiç bakmayız o odunlara..

    YanıtlaSil
  2. Doğru söylüyorsun odun olduklarını bile bile seven de biziz, sonunda gene delirende :)

    YanıtlaSil