7 Mart 2012 Çarşamba

Hayallerim Olsun :)

Bir sevgilim olsun istiyorum.
Her geçen gün daha fazla aşkla bağlanacağım biri. 
Beni anlayan,dinleyen,değer veren biri.
Hayatıma girdiği için her gün şükürler sunacağım,hayatımdan çıkmaması için dualar edeceğim biri.
Beni kalpten sevdiğine inandığım biri.
Acabalar olmayan bir birliktelik.
Onun sevdiği yemekleri zevkle yapacağım, onun yanına uzanırken huzurumdan bir gram eksilmeyecek biri.
Bana hiçbir art niyetle yaklaşmayacak, öpüyorsa onun aşkından kopan bir parça olduğunu bileceğim biri.
Beni bırakacak korkusu besleyeceğim elbet. Ama bir yanımda onun bırakmayacağından emin olacak biri.
Tenime dokunduğunda ruhumu aydınlatacak, gözlerime aşkla bakacak biri.
Elbet zor zamanlar geçireceğiz. Sinirli olacak,üzgün veya yılmış olacak. Kovsa bile gitmeyeceğimi bilen biri olsun istiyorum. Gidemeyeceğimi bilen biri. 
Benim de zor zamanlarım olacak tabii. O zamanlarda ise bana bıkmadan,usanmadan anlayış gösterip elimi tutacak biri. Beni düşmeden tutup kaldıracak biri. 
Gerektiğinde tüm çocukluklarıma katlanacak , beni o hallerimde sevgiyle izleyecek biri. 
Hasta olduğumda şefkatini esirgemeyen biri.  Ona ait olmanın gizli hayranlılığını taşıyacağım biri.

Sevgi denen yüce duyguyla seni rezil etmeyecek biri  yani.
Öyle biri olsun istiyorum. Öyle biri olsun benim olsun ,onun oluyum.
Biz olalım :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder